HTML

illene hallani

Amiket már jó rég meg kellett volna hallgatni, mielőtt kinyitjuk a szánkat popzenével kapcsolatban.

Friss topikok

  • David a barátságos. ^.^: Vúú imádom énis <33 (2010.07.24. 12:19) Tiger Trap: Tiger Trap
  • VulcanDeathGrip: Értem amit mondasz, de még arra sem tudom rendesen elhúzni a számat, hogy Ice Cube két b-film közö... (2010.05.03. 00:39) NWA: Straight Outta Compton
  • VulcanDeathGrip: kőkemény cucc, minden hangja arcon vágott 99 telén, bár engem kicsit lehúz. Az Incesticide az igaz... (2010.05.03. 00:29) Nirvana: Bleach
  • söcsö: És lehet, hogy hülyeség, de én az Androgynousban egy kis Bruce Springsteent is hallok. :) (2009.09.06. 14:56) Replacements - Let It Be
  • söcsö: bocsánat az Hassle (2009.06.24. 09:49) Sebadoh: III

AC/DC: Back In Black

2009.06.05. 17:05 bakfitty

Amikor még szüleimnél laktam és együtt néztük nonstop az MTV-t, mindig röhögtünk az AC/DC-n. Jöhetett bármilyen szar, elviseltük, de amint megláttuk azt a hülye ollózást, meg az énekest, aki úgy néz ki, mint aki a sarki zöldséges beszállítója, ráadásul úgy énekel, mint akinek a tökeit tekergetik, nahát szóval akkor nem bírtunk magunkkal. Apám ki nem állhatta őket. Én ki nem állhattam őket. Akármikor megszólalt mondjuk a Big Gun, és Brian Johnson elkezdett visítani, akkor feldobtunk a karjainkat, gúnyos kacajt eresztettünk, egymásra néztünk és valamelyikünk elkapcsolt. Szóval ezt a posztot apámnak ajánlom, tudom, hogy olvas. Üzennék neked valamit: mostantól nem cikizzük az AC/DC-t.

Mindig fel szoktam pakolni egy-két illenehallani albumot az mp3 lejátszómra, aztán hagyom, hogy DJ Shuffle tegye a dolgát. Vagy két hete kidobta a Given The Dog A Bone-t, amire végigfutott rajtam minden, amit az első bekezdésben leírtam. Hogy ez tök röhejes. Hogy ezt azért mégse kéne. Aztán egy szó nélkül végighallgattam. Rólam azért tudni kell, hogy DJ Shuffle annyira nem tud kielégíteni, általában többet nyomogatom a nyilakat, minthogy zenét hallgassak, de ezt nem tudtam elkapcsolni. Először perverz érdeklődés volt, aztán az élvezet. Hogy ez azért lássuk be, odabasz.

Persze, nyilván benne van valahol a tudatalattimban a You Shook Me All Night Long, meg a Back In Black kezdőriffje, de végighallgatni a Back in Black albumot magát nagyon, nagyon felemelő érzés. Olyan, mint amikor éhes vagy, de nem kebabra vágysz, hanem egy baszomnagy fasírtra, és az hirtelen ott terem előtted. Mostanában kezdek megcsömörleni az iróniától (lásd Weezer), annak ellenére, hogy én is gyakorlom, de a Back In Black nemcsak egy darab fasírt, hanem egy nagy fröccs és egy méretes krémes is. Egyszerűen jó benyomni minden falatját és utána elterülni.

Azt viszont nem mondanám, hogy most akkor be fogom gyűjteni a tizenX lemezüket, meg majd megyek Belgrádba riksával, ha a pesti koncertre majd elfogynak a jegyek - őszintén szólva a számok nagyrészét meg sem tudom különböztetni, legalábbis zeneileg. Ha egymás mellé raknák a Let Me Put My Love Into You-t meg a Have A Drink On Me-t, csak onnan tudnám, hogy melyik melyik, hogy milyen mondatot óbégatnak benne a legtöbbször. Legalábbis egyelőre.

01. Hells Bells
02. Shoot To Thrill
03. What Do You Do For Money Honey
04. Given The Dog A Bone
05. Let Me Put My Love Into You
06. Back In Black
07. You Shook Me All Night Long
08. Have A Drink On Me
09. Shake A Leg
10. Rock And Roll Ain't Noise Pollution
 

Szólj hozzá!

Címkék: zene ac dc 80 as évek hard rock back in black

A bejegyzés trackback címe:

https://illenehallani.blog.hu/api/trackback/id/tr851165836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása